יותר ויותר אנשים מחליטים לצאת אל כיוון של דרך עצמאית עם ההחלטה שהם למדו מספיק בתור שכירים ועת הם רוצים לממש את כל הפוטנציאל הגלום בהם על ידי פתיחה של עסק עצמאי לחלוטין. חלק גדול מאותם עסקים הוא כזה אשר מושתת על שירות ומוצרים שניתנים ברובם דרך אתר אינטרנט מסחרי, דבר אשר חוסך במידה נהדרת את העלות התפעולית של חנות פיזית.
מה צריכים לעשות טרם הבניה של חנות וירטואלית והכנסת המוצרים שנמצאים כבר במלאי של העסק העצמאי החדש? להחליט איזו סוג של פלטפורמה תשרת את הצרכים של העסק הזה בצורה הכי יעילה, כאשר ישנן לפחות אחת עשרה פלטפורמות נהדרות אשר בהן רווח השימוש באתרים מסחריים בארץ ובעולם כולו.
אחת הפלטפורמות היותר בולטות של חנות מסחרית היא shopify הוותיקה שמצליחה פעם אחר פעם למשוך עוד בעלי אתרים שרוצים חנות וירטואלית ללא ידע מקדים בתכנות וכל האפשרויות להתקדם ככל שלומדים את המערכת הסגורה הזו. בשילוב עם תקופת ניסיון של 14 ימים, זה בהחלט די ברור כיצד זו עדיין הבחירה המועדפת על בעלי אתרים רבים.