בשנים האחרונות יותר ויותר מדברים על מה שיכול לגרום ללקוח פשוט לקנות יותר. עם רמה והלכת וגדלה של תחרות בין חנויות שנמצאות באותו התחום, זה רק טבעי לחפש אחר הדרכים הכי מתוחכמות לייצור של חוויה של רכישה שהם פשוט לא ירצו לצאת ממנה בלי דבר אחד או שניים בשקית הקניות. יש כאלה שמחפשים אחר רעיונות גדולים שעולים הרבה מאוד כסף, בזמן שבו צריכים לשקול את כל מה שמרכיב את החוויה של הרכישה, גם לאחר שהלקוח כבר חייב את הכרטיס ונמצא בדרך אל מחוץ לחנות.
פרט קטן שאולי נחשב לשולי יכול להיות מפוספס אצל חברות אחדות בעוד האחרות יתמסרו בצורה מוחלטת גם לכל אותם הדברים הקטנים שאולי נחשבים לטריוויאליים. השקעה ברכישה של שקיות קרטון חזקות עם העיצוב המתאים יכולה להעניק את האספקט החשוב הזה של שימוש בשקית הקניות לפעמים נוספות ולהעניק לכל לקוח שמסיים את הרכישה את ההבנה כי כאן זה המקום שבו מבינים את המכלול שעושה לו הכי נעים לקנות, גם אם זה אומר שאלה הן רק שקיות.