זה לא פשוט להיות בעלים של עסק כאשר המקום לא מקבל אליו את הכמות הנדרשת של לקוחות. הבעיה טמונה ביצירה של חשיפה נכונה אל כמה שיותר לקוחות שיכולים להיות רלבנטיים עבור סוג התחום שבו בחרנו לפתוח את העסק. עם הכמות הגדולה של עסקים מתחילים שנסגרים כבר בשנים הראשונות שלאחר הפתיחה צריכים להיות עם תוכנית עסקית ממוקדת מטרה שבה גם ישנם צעדים של שיווק ופרסום העסק כדי שכמה שיותר לקוחות יכרו ויבואו לבצע רכישות.
אחת מהדרכים שבה נוקטים לא מעט עסקים קטנים היא על ידי הפצה של עלוני פרסום בתאי הדואר של לקוחות שברגע שבו הם חולפים על פני העסק הם כבר יזהו אותו ויותר בעלי נטייה לכיוון של כניסה אליו מאשר פעם. האופציה של חלוקת דואר שהוא שיווקי במטרתו מאפשרת הכרת הלוגו של המקום, היכרות ראשונה עם השירותים שמוצעים ואפילו העברת הצעה עסקית משתלמת עם קופון הנחה משתלם שרוב הלקוחות יעדיפו שלא לפספס, ולנצל במועד.