פריצה לאקס בוקס

פריצה לאקס בוקס

מהו אקס בוקס? אקס בוקס הינו קונסולה למשחקי מחשב שניתן לשחק בהם גם באמצעות דיסקים המיועדים לכך, וגם על ידי התחברות לרשת האינטרנט. קונסולה זו מאפשרת משחקי מחשב ברמה מאד גבוהה וברזולוציה מצויינת. רוב משחקי המחשב לאקס בוקס הם משחקים בתלת מימד, המאפשרים למשחק להימצא בתוך מציאות דימיונית כאשר הוא מפעיל אותה בעזרת שלט רחק מיוחד המאפשר לו סדרת פעולות רבות. את המשחקים באקס בוקס ניתן לשחק לבד או בזוגות ואף בקבוצות, תלוי באופי המשחק וכיצד תוכנן במקור.

 

מהי פריצה לאקס בוקס?

קונסולות האקס בוקס מגיעות כשהן אטומות ואינן מאפשרות שימוש בדיסקים של משחק שהם צרובים. פריצה לאקס בוקס הינה שידרוג הקונסולה, המאפשר הפעלת משחקים מגובים של אקס בוקס 360 וגם אקס בוקס 1. השדרוג המתקדם ביותר מאפשר לכם לשחק ב LIVE יחד עם משחקים צרובים. שדרוג נוסף הוא מתן אפשרות לשימוש בדיסקים צרובים של אקס בוקס 360 או 1 שגובו בשיטת STEALTH FOR IXTREME.. ניתן לשדרג אתה מכשיר ללא LIVE וללא צורך של גיבוי המשחקים ל STEALTH FOR IXTREME.. שדרוג זה מתאים לכל מכשירי אקס בוקס 360.

 

פריצת לאקס בוקס – יתרונות וחסרונות

פריצה לאקס בוקס מסירה את האחריות של היצרן (מיקרוסופט) במידה ויש לכם אחריות כזו, אך הפעולה אינה מסירה את אחריות חנות המכירה. החנות לא תהיה אחראית על כל נזק שייגרם מהתחממות יתר של המכשיר, וכן אין אחריות למשדרג באם יחסם המכשיר שלכם משירות ה LIVE שקיבלתם בעת רכישת המכשיר המקורי. אחריות המשדרג היא על תהליך השידרוג בלבד.

פריצה לאקס בוקס נחשבת על ידי מיקרוסופט כעבירה. במידה והיצרן עולה על הפריצה, עקב החיבור לרשת לצורך משחקים ב LIVE, הרי שמותר לו לנקוט נגדכם פעולות ענישה ואתם תהיו מחויבים לשאת בתוצאות. ברוב המקרים, אין הדבר קורה ולמרות שפריצת אקס בוקס עלולה להיחשף, בפועל זה כמעט לא קורה. אין ספק כי מדובר באפשרות חשיפה לכל כך הרבה משחקים מגוונים, שאילולא הפריצה לא היה מתאפשר להגיע אליהם בקלות רבה כל כך.