פעם זה היה די נפוץ להישאר עם אותו הדגם של הרכב במשך של הרבה מאוד שנים, אפילו עשור. כיום? אולי המחירים של הרכבים נותרו גבוהים ביחס אל מדינות אירופה וביחס אל ארצות הברית, אולם היבואניות של הרכבים עשו מהלך והחלו לשווק את הרכבים כשאר הם כוללים מפרט מפנק מצד אחד וגם עם מבחר רחב של דגמי רכבים שיכולים להתאים למשפחה בעלות שמתחלקת באופן חודשי לרכישה יותר קלה.
הפעולה של מימון לרכב חדש על ידי היבואנית שמציעה חבילת רכישה דרך הבנק או דרך חברת הלוואות מסוימת הביאה אל עליה ברכישה של רכבים חדשים, כאשר בעלים של רכב ישן עושה את החישוב של תחזוקת הרכב הקיים והירידה של הערך שלו בכל שנה שחלפה לה.
העלות החודשית היא משהו שכל משפחה יכולה לעמוד בה, בייחוד כאשר ישנם רכבים בעלות של מאה אלף שקלים בממוצע ואת האפשרות של מימון מקדמה על ידי העלות של הרכב הקיים שנמכר באופן פרטי או לחברה של היבואן. כך רכב חדש למדי מגיע בעלות הרבה יותר מפתה.